Komunikacja telefoniczna jest jednym z najszybszych sposobów przekazywania i potwierdzania informacji, załatwiania spraw na odległość, wyjaśniania kwestii i rozwiązywania problemów. Coraz częściej zamiast spotkań wiążących się z podróżowaniem i sporymi nakładami finansowymi, firmy decydują się na korzystanie z telekonferencji.
Niestety komunikacja telefoniczna, szczególnie w języku obcym, jest jednocześnie jedną z trudniejszych form porozumiewania się ponieważ nie zostawia czasu na zastanowienie się nad doborem słów czy struktur, jak to mamy w korespondencji (e-mail). Uczestnik rozmowy telefonicznej musi reagować tu i teraz na to co druga strona mówi. Dodatkowym utrudnieniem jest to, że nie mamy dodatkowego wspomagania komunikacji, jakim jest język ciała. Bardzo często zrozumienie drugiej strony w rozmowie odbywa się poprzez śledzenie gestów, mimiki twarzy, a nawet ruchów całego ciała. W rozmowie telefonicznej jest to niemożliwe, chyba że używamy do tego wideofonów, które jednak nie są wciąż zbyt rozpowszechnione. W BLTC staramy się ułatwić naszym klientom ten rodzaj komunikacji przez wypracowanie języka, który jest powszechnie używany w rozmowach telefonicznych, a także przez praktyczne sesje w czasie których klient ma możliwość wykonywania różnych zadań np. prowadzenia telekonferencji przez telefon.
Zagadnienia poruszane w czasie szkolenia z komunikacji telefonicznej:
MedCom Sp. z o.o.
"Nasze spotkania nacechowane są sumiennością, zaangażowaniem i odpowiedzialnością co zawsze daje gwarancję rzetelnie wykonanej pracy."
Jerzy Mazurec – Prezes Zarządu
e-petrol Sp. z o.o
"Firma BLTC Business Language Training Center to profesjonalny partner, który reaguje szybko, sprawnie i prawidłowo."
Sylwia Nowacka – Prokurent Spółki