Jednym z istotnych efektów globalizacji jest to, że interesy możemy robić teoretycznie wszędzie i ze wszystkimi nie ograniczając się do rynku lokalnego, krajowego czy nawet kontynentalnego. Teraz teoretycznie interesy możemy robić wszędzie i z wszystkimi nie ograniczając się do rynku lokalnego, krajowego czy nawet kontynentalnego. Niestety często zapominamy o tym, że jeżeli jesteśmy świetni w kontaktach z klientami z naszej strefy kulturowej to nie znaczy to że podobnie będzie jak zaczniemy kontakty biznesowe z kontrahentami z Azji lub Ameryki Łacińskiej. Często różnice kulturowe są tak duże, że nie znając pewnych zasad, nawet najlepiej przygotowana oferta lub negocjacje, mogą zakończyć się porażką. Warto poznać choćby nawet kwestie dotyczące sposobu prowadzenia rozmowy, gdzie danie prezentu na powitanie jest niezbędnie konieczne, a gdzie będzie od razu pojmowane jako łapówka.
Szkolenie przeznaczone szczególnie dla osób prowadzących kontakty biznesowe z klientami i partnerami pochodzącymi z odmiennych stref kulturowych (Azja, Afryka, Ameryka Południowa). Oprócz kształcenia umiejętności językowych, uczestnicy poznają istotne różnice kulturowe i ich wpływ na jakość kontaktów biznesowych, co pozwala na uniknięcie błędów prowadzących niejednokrotnie do niepotrzebnych napięć i konfliktów, a nawet do zerwania relacji biznesowych.
Szkolenie przygotowywane jest pod konkretne obszary kulturowe sprecyzowane przez klienta.
e-petrol Sp. z o.o
"Firma BLTC Business Language Training Center to profesjonalny partner, który reaguje szybko, sprawnie i prawidłowo."
Sylwia Nowacka – Prokurent Spółki
Maciej Piątkowski
"We współpracy z firmą BLTC najbardziej cenimy sobie przygotowanie merytoryczne i zaangażowanie lektorów oraz gotowość i otwartość firmy na zmiany terminów."
Maciej Piątkowski – Radca Prawny